Monday, February 4, 2008

Jobbig Måndag

Idag är ingen bra dag. Jag har haft ganska många dåliga dagar på rad nu känns det som. Jag känner mig avskärmad från resten av världen. Jag pratar knappt med mina kompisar, jag hänger inte med ut på helgerna längre. Jag vet inte...
Jag har ont i huvudet idag igen, börjar bli ganska jobbigt. Inte ens min hematitring fungerar.

Min tinnitus har blivit värre. Jag börjar undra om det kanske finns någon sorts alternativ medicin som kan fungera.. Typ, hypnos, akupunktur eller healing på något sätt. Skulle vilja höra tystnad igen. Men det bara tjuter och surrar. Väldigt jobbigt för en sådan naturälskande människa som mig själv att höra ett elektroniskt/metalliskt ljud i öronen hela tiden.

Jaja, det är väl bara att ta ett djupt andetag och trampa vatten, så att man inte sjunker ner under ytan.

/Anna

No comments: